به وبسایت آکادمی آموزش عالی نیترونو خوش آمدید.

آکادمی آموزش عالی نیترونو در حوزه شیمی و موارد مرتبط به آن همانند داروسازی، مهندسی شیمی و … با شعار نیترونو، انفجاری نو در زمینه علم و دانش از تاریخ 1402/05/07 فعالیت خود را زیر نظر مرکز تحقیقات شهیدفخری‌زاده استان گلستان آغاز کرده است.

آکادمی مذکور متشکل از 7 دانشجو فعال به عنوان تیم اصلی و 10 هیئت امنا که اساتید دانشگاه‌های معتبر کشور هستند، 5 دانشجو توانمند در حوزه گرافیک و تولیدمحتوا، 17 نماینده در دانشگاه‌ها می‌باشد. همچنین این آکادمی توسط بیش از 150 انجمن و موسسه همکار در سطح کشور حمایت می‌شود.

آکادمی نیترونو برگزارکننده وبینارها، ورکشاپ‌ها به صورت حضوری و مجازی می‌باشد.

لازم به ذکر است، آکادمی نیترونو به علت متشکل بودن از جمع دانشجویان فعال و توانمند و همچنین درک متقابل، قادر به برگزاری برنامه‌هایی با هزینه مناسب و همچنین کیفیت بسیار بالا می‌باشد که از ابتدای شروع فعالیت، این شعار را محور اصلی خود قرار داده و همواره با هزینه‌های مقرون به‌صرفه و کیفیت‌های بسیار بالا، دانشجویان و دانش‌پژوهان را شگفت‌زده می‌کند.

وبینارها و ورکشاپ‌های مجازی در حال حاضر از طریق نرم افزار ادوب کانکت و ورکشاپ‌های حضوری در دانشگاه گلستان برگزار میشود؛ همچنین در ورکشاپ‌های آفلاین نمایندگان تیم تولید محتوا و تیم اجرائی آکادمی نیترونو به محل مورد نظر جهت انجام فیلم‌برداری و تهیه دوره با بالاترین کیفیت موجود اعزام خواهند شد.

آکادمی آموزش عالی نیترونو با مدیریت تیمی حرفه‌ای و با تجربه و با همکاری دانشجویان علاقه‌مند در سراسر کشور به صورت ماهانه پادکست‌های علمی جذاب و پرکاربرد تولید می‌کند. لازم به ذکر است ما در کانال تلگرامی، به آموزش هفتگی شیمی آلی و نکات مهم در مهاجرت تحصیلی به صورت صد در صد رایگان می‌پردازیم.